Известие

Collapse
No announcement yet.

Работна температура на 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Все пак и да сте го тествали и да се отваря е възможно да запецва и да не може да се отвори напълно - пуска другия кръг , ама не с пълен капацитет.
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

    Comment


    • #17
      За 2.4 136 коньовия двигател тази температура е нормална дори да мине малко 90 градуса, при 140 и 150 коня се заковават на 90 градуса
      Fiat Punto 1.9 JTD
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD
      sigpic

      Comment


      • #18
        понеже се носят секви легенди каква е правилната температура

        е те ТОВА са данните от производителя

        данните са за всички 156ци
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #19
          колега моита държи са6тата температура кат на снимката
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD juni 00

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Krasi86
            колега моита държи са6тата температура кат на снимката
            И моята понякога държи тази температура. При тази температура би трябвало вече да ти се е включила втората степена на перката и бързо да я свали под 90 градуса.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

            Comment


            • #21
              и а3 така 3нам но немога да преценя да ли се включила или не.Но при външна температура над 20 градуса и с скорост 140 150 160 не пада под 90 държи тая температура като на снимката но като намаля кам 120 110 и жеднага спада кам 90
              Не3нам колко е верна сая стрелка
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD juni 00

              Comment


              • #22
                Точно преди 1 час наказвах един голф 3(ГТИ), по магистралата с 5 човека в колата ... около 10км. с 200км/ч ... (аз не че още в началото не го оставих назад... ама исках да видя как ще върви с такъв товар :P
                Та в един момент, като погледнах температурата... стрелката беше някаде м/у 80-90 градуса!
                смятам че при такава голяма скорост е малко трудно да вдига над 90 градуса...
                Малко ли му "духа" на радиатора с такава скорост... че да се стига до включване на перка

                (сакам да питам... оти съм от селу.... как аджиба ги отваряте тея "pdf." -фаиялс!?!?!)


                Аиде, със здраве
                http://luchi.bg/ Парапети

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от DiabL0
                  ...сакам да питам... оти съм от селу.... как аджиба ги отваряте тея "pdf." -фаиялс!?!?!
                  Аиде, със здраве
                  Най-добре си го даунлоудни Чиста работа Иначе си ги отваряме с интернет браузърите, ама е голям зор
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #24
                    PDF файлове се отварят с програмата Acrobat Reader. Отоносно температурата моята Алфа заковава на 80 C. и не мърда от там независимо от сезоните.
                    156 1.9жтд 2000г.

                    Comment


                    • #25
                      A не се ли получава при включен климатик. Имам предвид, когато искаш доста хлад, а караш с не много висока скорост.

                      Тогава радиатора на климата не прецаква ли радиатора на двигателя като му блъска топъл въздух?

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от търтей
                        понеже се носят секви легенди каква е правилната температура

                        е те ТОВА са данните от производителя

                        данните са за всички 156ци
                        Мерси за доброто инфо!
                        Все пак на други коли (нови) съм виждал как стрелката
                        заковава на 90 градуса примерно и без значение как и къде я караш = не мръдва!
                        При мен показва температура около 80 и в задръствания качва ... и после сваля ......... в табличката се вижда , че термостата започва да отваря на 81 градуса,
                        Последно нормално ли е температурата да е около 80-85 както дават по таблица или трябва да е 90 и да не бяга нагоре надолу, тоест
                        това значи ли, че термостата ми е кофти?
                        ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

                        Comment


                        • #27
                          В един голфаджийски форум имаше виц, в който се обясняваше от коя народност какъв е човека съответно в ада и рая.

                          Значи в рая (карам по слаб спомен) французина е готвач, немеца механик, италянеца любовник и тнт.

                          В ада италянеца механик, немеца любовник и тнт.

                          Та и при нашите коли е нормално май да има такива отклонения.

                          Comment


                          • #28
                            Да поясня малко относно темата, така и така аз я пуснах. Като закачихме с Бобо колата за диагностика, се оказа че ЕКУ-то вкючва перката на 96 градуса. Оказа се че и термостата е умрял на отворено положение и си преохлаждах колата при всяко извънградско спускане след баир(кофти)
                            Сега след смяната, стрелката пак стига между двете деления, но не доближава 100 градуса и не пада под 88-89 градуса.

                            Comment


                            • #29
                              Днес на дълъг път,с климатик моята(1.8TS) държеше около 80 градуса.
                              Значи 100% термостата ми е умрял,така ли?
                              Виждам,че и при Tinoto е така.Не е ли възможно да има някакви вариации в стойностите на температурата,дадени в таблицата на Търтей и все пак термостата да е ОК?
                              156 1.8 TS

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от zabolokor
                                Днес на дълъг път,с климатик моята(1.8TS) държеше около 80 градуса.
                                Значи 100% термостата ми е умрял,така ли?
                                Виждам,че и при Tinoto е така.Не е ли възможно да има някакви вариации в стойностите на температурата,дадени в таблицата на Търтей и все пак термостата да е ОК?
                                за нов термостат си
                                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                                Comment

                                Working...
                                X